کد خبر: ۱۹۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
در این گزارش به بررسی انواع تلفن پرداخته ایم که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه کشورمان ایران از پهناوری زیادی برخوردار است  هر منطقه انواع ترشی مخصوص خودش را تولید و مصرف می‌کنند. در این گزراش قیمت   انوع ترشی مختص مناطق مختلف را  بیان  کرده ایم. 

قطعا اگر ترشی را  در منزل درست کنید دقیقا مطابق مزاج خودتان خواهد بود اما به دلیل مشغله های کاری امروزی بسیاری از افراد ترجیح می دهند از ترشی های آمده بازاری استفاده کنند که در ادمه به شما معرفی خواهیم کرد. 

ترشی هفت بیجار

ترشی هفت بیجار برای استان کردستان است ولی این ترشی به استان گیلان  و آذربایجان هم نسبت داده می‌شود؛ اما ترشی که در کردستان تهیه می‌شود مواد اولیه‌اش با ترشی بیجار گیلان و مازندران تفاوت دارد که از بادمجان، هویج، گل کلم، خیار، سیر، موسیر، نمک و سرکه  تشکیل شده است و  می توانید 29 هزار تومان هزینه کنید و ترشی هفت بیجار بدر با مقدار  630 گرم را تهیه کنید.                                                                             انواع ترشی با طعم های مختلف را چند بخریم؟

ترشی بندری

ترشی بندری مربوط به شهرهای جنوبی ایران که بیشتر طبع گرمی دارند و علاقه‌مند به ترشی‌های تند و تیز هستند.این ترشی از  خیار شور، بادمجان، هویج، گل کلم، موسیر، رب گوجه فرنگی، نمک، فلفل قرمز و سبزیجات معطر تشکیل شده است شما می توانید ترشی بندری بیژن با مقدار  670 گرم را با قیمت 27 هزار تومان خریداری کنید. 

انواع ترشی با طعم های مختلف را چند بخریم؟

شهرهای شمالی به دلیل کشت صیفی جات بیشتر ترشی‌هایی تولید می‌کنند که از محصولات خودشان کشت می‌شود مثلا استان گیلان ترشی بادمجان، بامیه و سیر ترشی استفاده می‌کنند. مهم‌ترین انواع ترشی شمالی به ترتیب ترشی بادمجان، نازخاتون،ترشی بیجار، ترشی بامیه و ترشی سیر است. 

ترشی بادمجان

در ترشی بادمجان از بادمجان، گوجه فرنگی نارس، فلفل سبز قلمی، سیر و سبزی معطر شمالی استفاده می شود که می توانید  ترشی بادمجان کامبیز با  مقدار 670 گرم را به قیمت 24 هزار و 500 تومان خریداری کنید. 

انواع ترشی با طعم های مختلف را چند بخریم؟

ترشی بامیه

در ترشی بامیه از   بامیه، سرکه و نمک استفاده می شود که ترشی بامیه پامچال با مقدار 650 گرم به قیمت 25 هزار تومان به فروش می رسد.

ترشی بامیه پامچال - 650 گرم  

ترشی سیر

این ترشی از ترشی سیر مروارید (سیر حبه بدون پوست)، ترشی سیر حبه و ترشی سیر گل تشکیل شده است که ترشی سیر مروارید شابهار با مقدار  680 گرم با قیمت 44 هزار تومان به فروش می رسد. 

ترشی سیر مروارید شابهار - 680 گرم
 
 
عکس کالا نام قیمت (تومان) 
انواع ترشی با طعم های مختلف را چند بخریم؟ ترشی هفت بیجار بدر با مقدار  630 گرم 29.000
انواع ترشی با طعم های مختلف را چند بخریم؟ ترشی بندری بیژن با مقدار  670 گرم 27.000
انواع ترشی با طعم های مختلف را چند بخریم؟
ترشی بادمجان کامبیز با  مقدار 670 گرم

24.500
ترشی بامیه پامچال - 650 گرم ترشی بامیه پامچال با مقدار 650 گرم 25.000
ترشی سیر مروارید شابهار - 680 گرم  ترشی سیر مروارید شابهار با مقدار  680 گرم 44.000

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار