کد خبر: ۱۹۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران به نظارت بر ۲۵ قلم معادل 80 درصد کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: از کسب و کارهای توزیع کالاهای اساسی دعوت و حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، امروز رزمایش سراسری نظارت بر تولید و توزیع کالاهای اساسی در مرکز پشتیبانی امور دام با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم ایوب فصاحت رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به حجم بالای کار جهاد کشاورزی استان در رابطه با تامین و توزیع کالاهای اساسی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قبلا فقط روند تولید را مدیریت می‌کرد و اکثر اقدامات این امر برعهده سازمان صمت استان بود، اما نظارت بر توزیع ۲۵ قلم کالا هم در دستور کار جهاد قرار گرفت که شامل ۸۰ درصد نظام مدیریتی کالاهای اساسی است.

وی از کسب و کارهای توزیع کالا دعوت به همکاری کرد و گفت: با توجه به این که وظیفه جهاد کشاورزی استان صرفا مدیریت و نظارت است، از کسب وکارهای تولید و توزیع اینترنتی دعوت به همکاری می‌کنیم تا مانند سامانه بازرگام‌ که مجموعه خصوصی است، در سازماندهی نظام تولید و توزیع کالاهای اساسی ما را همراهی کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در رابطه با نظارت میدانی و مشترک با سازمان صمت افزود: سازمان تعزیرات مستقل است ولی ما موارد تخلف را به این مجموعه گزارش می‌کنیم، همچنین با سازمان صمت نیز همکاری کرده و از تجربیات آن‌ها در حوزه نظارت استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/پ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار