کد خبر: ۱۹۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه ولایتمداری را از شاخصه های برجسته مرحوم آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد و گفت: وی حکیمی مجاهد و ذوب در ولایت بود‌.

آیت‌الله «مصباح یزدی» حکیمی مجاهد و ذوب در ولایت بود‌

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نمازجمعه مرکز استان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: داشتن بصیرت و تفکر و تدبر در امور بارزترین ویژگی و خصیصه انسان مومن است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت فقیه مجاهد آیت الله مصباح یزدی، وی را اسلام شناس واقعی معرفی کرد و افزود: ایشان همیشه در مسئولیت هایی که برعهده داشتند منشا خیر برکت بودند و تا آخرین لحظه عمر خود، از مرزهای اعتقادی دفاع کردند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند تمام سخنان این عالم فیلسوف و ربانی کاملا سنجیده و از روی حکمت بود.

 وی از علامه مصباح یزدی به عنوان زبان گویای اسلام یاد کرد و گفت: ایشان در سال 88با درایت و سخنان حکیمانه خود تمام توطئه های فتنه گران را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام قریشی ذوب در ولایت بودن را از دیگر ویژگی های این عالم جلیل القدر عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و یارانش ولایت پذیری و اخلاص در عمل را از ویژگی های بارز این شهید والامقام دانست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار