کد خبر: ۱۹۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
دبیر شورای وحدت جبهه نیرو‌های انقلاب مازندران:
حجت الاسلام «پوراکبر» گفت: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» الگوی فرهنگ مقاومت در عصر کنونی است.

شهید «سلیمانی» الگوی فرهنگ مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عبدالعلی پوراکبر» دبیر شورای وحدت جبهه نیرو‌های انقلاب مازندران پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت سردار دل‌ها و اولین سالگرد ارتحال علامه مصباح در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه از صدر اسلام تا اکنون دو نظریه مقاومت و صلح و مذاکره مقابل هم قرار دارند، اظهار داشت: مالک اشتر‌ها حامی فرهنگ مقاومت و ابوموسی اشعری‌ها حامی جریان مذاکره هستند و در این برهه از زمان هم این دو نظریه وجود دارد.

وی افزود: دشمنان با شگرد‌های مختلف به دنبال تحمیل کردن خواسته‌های خود برای امتیاز گرفتن در جریان مذاکره هستند و رهبر معظم انقلاب بار‌ها در خصوص تبعات مذاکره تذکر دادند و بی‌اعتمادی به جریان‌های غربی و طرف‌های مذاکره را هشدار دادند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان اینکه در طول تاریخ تحلیلی اسلام و هم در جریان خونین کربلا هم این دو فرهنگ مقاومت و مذاکره وجود داشت، ادامه داد: مذاکرات و سازش با دشمن نباید عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

این مسئول مسئله فلسطین و بحران مردم مظلوم و ستمدیده یکی از عبرت‌های جریان مذاکره و سازش در دنیای اسلام دانست و بیان داشت: اسرائیل با همین ترفند صلح و آشتی به چند کشور امت‌های اسلامی حمله کرد و امروز هم به ملت مظلوم فلسطین ظلم می‌کند و این کشور را به اشغال خود درآورد.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس هم جریان سازش با عنوان مجمع عقلا به دنبال مذاکره با رژیم بعثی عراق و جام زهر دادن به حضرت امام (ره) بودند و امام را مجبور به پذیرفتن قعطنامه کردند و در همان موقع رژیم بعثی عراق به تجاوز بیشتر نقاط کشور پرداخت.

دبیر شورای وحدت جبهه نیرو‌های انقلاب مازندران اضافه کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی الگوی فرهنگ مقاومت در عصر کنونی است و امروز به عنوان فرمانده جریان جبهه مقاومت منطقه و دنیای اسلام مبدل شده است و دفاع مقدس پیروزی پرافتخار جریان و فرهنگ مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: برجام را ایران اسلامی پذیرفت و در دولت تدبیر و امید بیش از تعهدات برجام هم به آن عمل کرد، ولی دشمن از خواسته‌های نامشروع خود دست نکشید و حتی وقیحانه بدنبال تحمیل فشار‌های بیشتر به ایران اسلامی بود و این نشانه جریان فرهنگ سازش و مذاکره است و در آن شرایط برجام، تحریم‌ها بیشتر شد و برجام به تعبیر رهبری معظم انقلاب خسارت محض برای جمهوری اسلامی بود

حجت الاسلام پوراکبر با عنوان اینکه شهید سلیمانی افتخار جریان مقاومت و جبهه مقاومت است و این نتیجه ولایتمداری و دین داری این شهید والا مقام است، افزود: جریان نفوذ در کشور بدنبال القاء ناموفق بودن جریان و نظریه مقاومت و تحمیل سازش و تسلیم در برابر خواسته‌های غربی‌ها و مستکبران عالم است.

وی ابراز داشت: فرمانده شهید مقاومت سردار سلیمانی مرکز هسته‌ی اصلی داعش را در موصل نابود کرد و بهت و حیرت جهانیان را به همراه داشت و این نتیجه فرهنگ مقاومت است.

این مسئول عنوان کرد: مقاومت امروز مردم نوار غزه با توجه به اینکه سالهاست که در محاصره رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارد با برنامه ریزی شهید سلیمانی عزیز و فرماندهان جبهه مقاومت در غزه به عنوان خار در چشم و استخوان در گلوی اسرائیل قرار گرفته است.

به گفته حجت الاسلام پوراکبر اروپایی‌ها و دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا نشان دادند به هیچ قوانین بین المللی پایبند نیستند و ترور شهید سلیمانی و هم رزمانش نمونه این جنایات و خوی استکباری این دولت‌های تروریستی است.

وی گفت: آیت الله مصباح یزدی (ره) همواره در طول عمر بابرکتشان یار ولایت بود و با ایستادگی در مقابله انحرافات و شبهات برای جمهوری اسلامی مجاهدت می‌کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار