کد خبر: ۱۹۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
امام جمعه ایلام:
ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مساجد سنگر و سدی مستحکم در برابر جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به نوزدهم دی ماه سالگرد فتح میمک با همت عشایر غیور و ارتش سرافراز ایران اسلامی، یادآور شد: عشایر استان ایلام و ارتش طی عملیات ضربت ذوالفقار حماسه‌ای بزرگ در ابتدای جنگ خلق کردند.

وی ادامه داد: فاتحان میمک مزه تلخ شکست را برای اولین بار به صدام چشاندند و موجب شد که صدام که فرماندهان خود را اعدام کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش عشایر ما در جنگ و هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور، خواستار ثبت نوزدهم دیماه در تقویم ملی به عنوان نقش عشایر در جنگ شد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: حرکت انقلاب اسلامی ما از مسجد آغاز شد، مسجد سنگری محکم و سدی استوار در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است و در مقابله با دشمنان اسلام بی نظیر بوده و است.

کریمی تبار اظهار کرد: از خواهران و برادران درخواست می‌شود که با توجه به شرایطی که در کاهش شیوع کرونا وجود دارد، چراغ مساجد را روشن و اقامه نماز جماعت را در مساجد داشته باشند.

وی با بیان اینکه از روحانیون و طلاب که نگهبان و سنگربان مساجد هستند نیز درخواست می‌شود که به رونق مساجد و فعالیت‌های مسجدی بیش از گذشته توجه داشته باشند، افزود: سبک زندگی ما باید جوری باشد که مسجد خانه دوم ما باشد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: وقتی خانه خدا در بین ما مهجور باشد، انتظار داریم که خدا به ما توجه کند، لازم است که برای تغییر شرایط، تلاش کنیم که به مساجد روی بیاوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار