کد خبر: ۱۹۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
امام جمعه موقت سنندج گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی تمام زندگی خود را وقف جهاد در جبهه علیه کفر، الحاد و استکبار جهانی کرد و هیبت و هیمنه آمریکا را در این عرصه شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد دارالاحسان برگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی الگوی جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت نه تنها برای جامعه اسلامی بلکه تمام انسان‌ها است و باید به این مهم افتخار کنیم.

 امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: این شهید بزرگوار، تمام زندگی خود را وقف جهاد در جبهه علیه کفر، الحاد و استکبار جهانی کرد و هیبت و هیمنه آمریکا را در این عرصه شکست.

وی اضافه کرد: جبهه ظلم به رهبری آمریکا هر وقت نام سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده سپاه قدس می‌شنیدند، لرزه بر اندامشان می‌افتاد و تاب حضور این شهید شجاع و توانمند را در جبهه‌های مقاومت نداشتند و در نهایت وی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت سنندج الگو قراردادن شهید سلیمانی در راستای مقاومت در برابر جبهه ظلم و استکبار را خواستار شد.

ماموستا خالدی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی مصداق بارز وفاداری مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان بود و این مهم همچنان تداوم خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی در راستای حفظ امنیت در جامعه، گفت: به طور قطع بدون وجود نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت و آسایش مردم تامین نخواهد شد.

وی در ادامه با یادآوری ۱۵ دی، روز گزینش، گفت: مسوولان حوزه گزینش در تحقیقات و گزینش‌هایی که انجام می‌دهند، جانب نرمش را رعایت کرده و همانند گذشته زمینه استخدام افراد شایسته و توانمند را فراهم کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها خواستار احترام جوانان و فرزندان به والدین شد و ادامه داد: رضایت پروردگار و سعادت دنیا و آخرت در گرو حفط حرمت پدر و مادر و مراقبت از آنان در زمان پیری است.

ماموستا خالدی تاکید کرد: کسانی که سپاسگزار و قدردان تلاش و زحمات پدر و مادر نباشند و احترام آنان را نگه ندارند، بدون شک پیش خداوند جایگاهی نخواهند داشت و در دنیا و پس از مرگ، از رحمت پروردگار محروم می‌مانند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار