کد خبر: ۱۹۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
دارنده مدال برنز المپیک آتن گفت: درست نیست که بگویم پولادگر بد بود، اما در این برهه زمانی نیاز به تغییر و تحول در فدراسیون تکواندو احساس می‌شد.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تغییر و تحولات در فدراسیون تکواندو پس از 21 سال و انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار داشت: تغییری که همه خانواده تکواندو دنبال آن بودند، اتفاق افتاد. باید قدردان پولادگر باشیم، چرا که اگر تکواندو در حال حاضر در این جایگاه است و همه انتظارات زیادی از آن دارند، به خاطر زحمات پولادگر در این سال‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: درست نیست که بگویم پولادگر خوب نبوده، چرا که تکواندو در دوران وی قهرمان جهان شد و بهترین مدال‌ها را در دوره ایشان گرفتیم، اما در این برهه زمانی نیاز به تغییر و تحول بود که خدا را شکر اتفاق افتاد. کار هادی از حالا شروع شده و باید همه دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت تکواندو تلاش کنیم. 27 مخالف ساعی که در مجمع به او رأی ندادند نیز جزیی از خانواده تکواندو هستند. مخالفان هم از این خانواده هستند و از حالا باید موافق شویم و هر کسی یک گوشه کار را بگیرد تا بهترین اتفاقات بیفتد.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو درباره زمان 2 سال و نیمه تا المپیک 2024 پاریس و کار سخت ساعی گفت: باید در تکواندو شخمی زده شود و این موضوع زمان خواهد برد، اما مطمئن باشید در آینده اتفاقات خیلی خوبی خواهد افتاد و تکواندو سرحال و شادابِ قدیم را خواهید دید.

کرمی در پاسخ به این سؤال که با انتخاب ساعی شاهد بازگشت وفاق  به خانواده تکواندو خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اصلاً شک نکنید، اما ایجاد این وفاق به تنهایی وظیفه هادی ساعی و من نیست و همه باید جلو بیایم. تکواندو برای همه قهرمانان و خانواده این رشته است و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید تکواندو برای شخص خاصی است. حتی افراد کمربند زرد نیز می‌توانند به خانه تکواندو بیایند و هر کسی عضوی از این خانواده است، تکواندو برای اوست. دَر ِفدراسیون تکواندو به روی همه باز است و همه باید بیایند و بروند و نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند تا بتوانیم دوباره تکواندو را بسازیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار