کد خبر: ۱۹۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
رییس مجمع نمایندگان مازندران: اتکا درآمدی کشور به نفت در بودجه سال آینده به ۳۰درصد کاهش یافته و این امیدبخش است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رضا حاجی پور عصر امروز در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل گفت: در گذشته ۷۰درصد بودجه کشور از محل فروش نفت تامین می‌شد که این وضعیت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را داریم به حدود ۳۰ درصد رسیده است.


رییس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: رهبرانقلاب در دومین سخنرانی که با نمایندگان مجلس داشتند، مسئولیت‌ها را صراحت و دغدغه و نیاز‌های کشور را بیان کردند و فصل الخطاب همگان شد.


او افزود: باید بزارید کار خودمان را انجام بدهیم، اما آن چیزی که ما انتظار داریم فردی انتخاب شود که واقعا به فکر حل مشکلات مردم و توانمند در تامین نیاز‌های حداقلی آنان در شرایط حساس کنونی کشور باشد.


حاجی پور گفت: مردم واقعا شرایط سخت اقتصادی را تحمل می‌کنند و انتظار ما هم همین هست در این شرایط سخت باید در کنار مردم باشیم و خدمت صادقانه و بی منت داشته باشیم.


نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهرستان ظرفیت‌های بالایی در همه زمینه‌ها دارد، حدود ۷۰درصد صادرات و ۵۰درصد صنعت مازندران در آمل هست و انتظار هست فرماندار جدید آمل که در حوزه اقتصادی تجربه و تخصص دارد، باید سرلوحه کار قرار دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار