کد خبر: ۱۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
با صدور "تک کارت" علاوه بر خدمات متعدد بانکی، صاحبان کارت، عضو باشگاه بزرگ مشتریان سرمایه ایرانیان می‌شوند که با عضویت در آن می‌توانند از مزایای باشگاه از جمله برخورداری از تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌های عضو بهره‌مند شوند. همچنین در ادامه همکاری‌های چند جانبه، در مرحله بعدی نشاط کارت با همان امکانات و کیفیت تک کارت برای 13 میلیون دانش‌آموز صادر می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، مدیرعامل بانک سرمایه با اشاره به تفاهم‌نامه صورت گرفته میان بانک سرمایه و آموزش و پرورش تصریح‌کرد: طی روزهای آتی یکی از محصولات خدماتی جدید بانک سرمایه، تحت عنوان تک کارت چند منظوره برای فرهنگیان صادر می‌شود.
 خیرالله بیرانوند در گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: با صدور "تک کارت" علاوه بر خدمات متعدد بانکی، صاحبان کارت، عضو باشگاه بزرگ مشتریان سرمایه ایرانیان می‌شوند که با عضویت در آن می‌توانند از مزایای باشگاه از جمله برخورداری از تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌های عضو بهره‌مند شوند. همچنین در ادامه همکاری‌های چند جانبه، در مرحله بعدی نشاط کارت با همان امکانات و کیفیت تک کارت برای 13 میلیون دانش‌آموز صادر می‌شود.
 
بیرانوند گفت: بانک سرمایه در کنار فعالیت‌های اقتصادی، رسالت اجتماعی خود را مشارکت در زمینه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: