کد خبر: ۱۹۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
نشست نقد و بررسی کتاب« دختر مو شرابی» نوشته محمد حسین‌زاده(مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی) با حضور نویسنده و علی‎الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه در اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

در پنجمین نشست«عصرانه کتاب» اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، کتاب« دختر مو شرابی» نوشته محمد حسین‌زاده(مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی) با حضور نویسنده و علی‌الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه نقد و بررسی می‌شود. این کتاب داستانی عاشقانه در بستر اتفاقات تاریخی سیاسی ایران در طول حدود دو سده را روایت می کند. اثری روایی درباره زندگی زنان و دختران ایرانی است که گاه قربانی ساده‌اندیشی‌ها و مصلحت‌ها می‌شوند و گاهی هم پرچمدار تغییراتی بزرگ و چشمگیر در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور می‌شوند. این کتاب هشت فصل با عناوین دختر قجری، دختر گرجی، دختر میرزا، دختر مشروطه، دختر نوغان، دختر شهرنو، دختر کرد و دختر موشرابی دارد و انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده است.

نشست نقد و بررسی کتاب«دختر مو شرابی» عصر روز چهارشنبه 6 بهمن ماه از ساعت 15 تا 16 برگزار و همزمان به صورت زنده از تارنمای رسمی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی: www.jsrc.ir  و همچنین شبکه های اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی jsrc_ir@ پخش می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار