کد خبر: ۱۹۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا (انرژی‌های تجدیدپذیر) از پرداخت مطالبات نیروگاه داران تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمود کمانی گفت: موضوعی مطرح شده که رمزهایی که مجوز دارند بتوانند از نیروگاه‌های تجدیدپذیر استفاده کنند. این آئین‌نامه در هیئت دولت مطرح است. به دنبال این هستیم که شخصی که برای تولید رمزارز درخواست دارد به تولیدکنندگان انرژی‌های تجدیدپذیر معرفی شود و بتواند مجوز رمزارز را دریافت کند.

به گفته او، با هماهنگی های اعمال شده با وزیر نیرو و دستور رئیس جمهور مطالبات نیروگاه داران تا پایان سال پرداخت شود.

کمانی این را هم گفت تفاهم‌نامه بین وزارت صمت و وزارت نیرو برای تولید بیش از ۱۰۰۰ مگاوات منعقد شده است که ما نیز توانستیم برای تولید ۲۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌های تجدیدپذیر با وزارت صمت توافق کنیم.

معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا(انرژی های تجدیدپذیر) گفت:موضوعی مطرح شده که رمزهایی که مجوز دارند بتوانند از نیروگاه‌های تجدیدپذیر استفاده کنند. این آیین‌نامه در هیئت دولت مطرح است. به دنبال این هستیم که شخصی که برای تولید رمزارز درخواست دارد به تولیدکنندگان انرژی‌های تجدیدپذیر معرفی شود و بتواند مجوز رمزارز را دریافت کند.

براین اساس، در حوزه توسعه انرژی تجدیدپذیر در خصوص ماده ۱۲ رفع موانع ارائه شده که جدول مجزایی برای تجدیدپذیر‌ها در آن لحاظ شده و بحث تهاتر با نفت نیز در این پشنهادات دیده شده است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار