کد خبر: ۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
نائب‌رئیس کمیسیون بودجه مجلس:
نماینده دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر و نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت منتظر تصویب لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در مجلس است تا لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛ علی‌محمد احمدی اظهار کرد: لایجه بودجه در آذر ماه امسال به مجلس تقدیم می‌شود و تا قبل از عید نوروز نیز بررسی و مصوب می‌شود.
 
وی افزود: لایحه خروج از رکود نیز در مجلس در حال بررسی است و پس از لایحه تنظیم (بخشی از مقررات مالی دولت) وارد صحن علنی مجلس می‌شود.
 
احمدی با اشاره به هدف سفر کمیسیون برنامه و بودجه به استان گلستان تصریح کرد: بررسی میدانی استعدادها و توانمندی‌ها، فرصت‌ها، مشکلات و چالش‌های استان‌های مختلف کشور از برنامه‌های کمیسیون برنامه و بودجه است و سفر اعضای کمیسیون به استان گلستان نیز در همین راستا انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: این موارد با استاندار و مجمع نمایندگان استان گلستان مطرح و بررسی می‌شود و کمک‌های لازم در بودجه استان در نظر گرفته می‌شود و ماده 180 قانون برنامه و تبصره 22 قانون بودجه سال 93 فرصت و امکان خوبی در این راستا برای استان‌های مختلف است.
 
احمدی در ادامه به پروژه پتروشیمی استان گلستان اشاره کرد و گفت: تعدادی پروژه پتروشیمی در استان‌های مختلف داریم که بعضی مشکلات خوراک یا سرمایه‌گذاری دارند که خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس مشکلات پروژه پتروشیمی گلستان در حال رفع شدن است.
 
وی افزود: در این ماه اقدامات خوبی برای حل مشکلات پتروشیمی‌های کشور در ابعاد خوراک، قیمت گذاری خوراک، تضمین قیمت 10ساله به سرمایه گذاران، مسئولیت پذیری دولت در ارتباط با سرمایه گذاران پتروشیمی انجام شده و مهم‌ترین کاری که انجام داده‌ایم جمع‌بندی لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کمیسیون‌های مجلس بود که هفته بعد به صحن مجلس می‌آید و تصویب آن کمک بزرگی در این موضوع محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، بودجه ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: