کد خبر: ۱۹۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

رپورتاژ آگهی/ کالا صنعتی با شناخت ویژه از انواع گیربکس ها و کاربرد آنها در صنایع مختلف آماده تامین و فروش اینترنتی انواع گیربکس های حلزونی ، هلیکال و خورشیدی است.  لینک سایت کالاصنعتی امکان ارائه انواع گیربکس های شافت مستقیم و همچنین گیربکس های سفارشی را متناسب با نیاز مشتری دارد.

گیربکس هلیکال چیست؟

گیربکس هلیکال با دوام بالایی که دارد، برای کاربرد های بار زیاد بسیار مناسب و ایده آل است. در گیربکس هلیکال ، چرخ دنده ها کم صدا بوده و بسیار نرم کار میکند و از طرفی به دلیل مورب بودن چرخ دنده ها بیش از یک دنده درگیر بوده و کمترین استهلاک را دارد.

از طرفی بعد از گیربکس خورشیدی ، گیربکس هلیکال راندمان بالاتری نسبت به گیربکس حلزونی دارد. این مزایا باعث شده که گیربکس هلیکال شفت مستقیم کاربرد زیادی در صنعت داشته باشد.

پوسته گیربکس هلیکال عموماً پوسته آلومینیوم یا پوسته چدن است و بنا به نوع مصرف، گیربکس هلیکال میتواند پایه دار، گیربکس هلیکال فلنچ دار و ترکیب پایه و فلنچ باشد.

انواع گیربکس هلیکال

گیربکس شافت مستقیم

گیربکس قورباغه ای ( سه محور)

گیربکس بول هلیکال

گیربکس آویز هلیکال موازی

گیربکس چهار محور

گیربکس سه محور (قورباغه ای)

شناخت گیربکس روسی قورباغه ای

این گیربکس به گیربکس قورباغه ای، گیربکس شتری یا گیربکس PM شهرت دارد. گیربکس چند محور با توان بسیار زیاد گشتاور زیادی را تولید و باعث می شود گشتاور خروجی بسیار زیادی تولید نماید.

کالا صنعتی بزرگترین تامین کننده و مرکز فروش اینترنتی انواع گیربکس های صنعتی از جمله گیربکس سه محور روسی یا شتری طرح PM به سراسر کشور می باشد.

گیربکس روسی طرح PM، پر مصرف در صنایع سنگین از جمله :

نوار نقاله های بزرگ صنعتی، صنایع معدنی، شن شویی ها، بلندر، غلتک لاستیک، صنایعی که دستگاه اکستروژن و اکسترودر دارند و بسیاری صنایع فولاد و سیمان و همچنین از موارد استفاده زیاد این گیربکس برای کشیدن تور ماهیگیری در تراکتورهای ساحلی می باشد.

گیربکس سه محور قورباغه ای با تبدیل دور تراکتور از 500 به 50 دور در دقیقه باعث می شود تور ماهیگیری به راحتی کشیده شود که در شمال کشور کاربرد بیشتری دارد.

نگهداری گیربکس سه محور روسی

در راه اندازی گیربکس روسی، باید بعد از 2 ساعت کار مداوم لرزش دستگاه و آمپر مصرفی الکتروموتور متصل به گیربکس تست شود. اگر لرزش زیاد باشد، باید آچارکشی دوباره انجام شود و بلبرینگ ها بازرسی مجدد شوند.

شناخت گیربکس روسی قورباغه ای

انواع گیربکس روسی یا شتری طرح PM

انواع مدل های این گیربکس شامل  PM250 ، PM350 ، PM400 ، PM500 ، PM650 ، PM750 ،  PM850 و PM1000 می باشد که کالا صنعتی با مشاوره رایگان توسط نیروهای متخصص شما را برای بهترین انتخاب گیربکس با راندمان بالا و هزینه کم راهنمایی کند.

شناخت گیربکس روسی قورباغه ای

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار