کد خبر: ۱۹۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: پایان بهمن ماه امسال ۲۵ هزار گل لاله در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) کاشته خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ امیر رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت حضرت زهرا با اشاره به غرس 30 هزار درخت به نیت 30 هزار شهید آرمیده در این سازمان گفت: از روز 12 بهمن ماه، به نیت هر شهید یک درخت در سازمان غرس می‌شود و این درختکاری در روزهای باشکوه دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و خادمان انقلاب اسلامی و شهدای آرمیده در بهشت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این زمینه اسناد و پیشنهادات اجرایی را به سازمان پارک‌ها و فضای سبز ارائه دادیم و پس از انجام مقدمات لازم و نهایی شدن این پروژه، بلافاصله مناقصه برگزار و زمان کاشت درخت‌ها نهایی شد.

رشیدی افزود: بر اساس نظر کارشناسان درخت‌ها و درختچه‌هایی برای این منظور غرس خواهد شد که نسبت به آب و خاک این منطقه مقاوم باشد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این مطلب که این درخت‌ها در سراسر سازمان و با اولویت گلزار شهدا کاشته می‌شوند گفت: آخر بهمن ماه امسال هم کاشت 25 هزار گل لاله در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان گفت: موضوع فضای سبز سازمان برای ما حائز اهمیت ویژه است و ما در همین راستا و در زمینه بهبود وضعیت حوزه فضای سبز، بهزایی، هرس، کود دهی و کند و کوب را از اوایل آذرماه آغاز کرده‌ایم که همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهشت زهرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار