کد خبر: ۱۹۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزی مازندران از فردا ۱۲ بهمن گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزی استان با عنوان «رویش‌های انقلاب» در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و مصادف با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی گشایش می‌یابد.


علی دهقان افزود: این نمایشگاه با مشارکت هنرستان‌ها، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های استثنایی در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری فردا به صورت نمادین و پایلوت استانی برپا می‌شود.


او با بیان اینکه بخشی از بهترین دستاورد‌های دانش‌آموزان استان مازندران در این نمایشگاه به عرضه گذاشته شده، ادامه داد: برخی از اصناف، مراکز برون‌سپاری، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بسیج دانش‌آموزی و کانون فرهنگی و تربیتی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و دستاورد‌ها و اقدامات شاخص خود را به معرض عموم گذاشته و همچنین برخی فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه در رشته‌های کشاورزی، برق، صنایع چوب، تعمیر موبایل، گیاهان دارویی، خیاطی و دیگر رشته‌ها دستاورد‌های دانش آموزان را ارائه خواهند کرد که می‌تواند عرصه‌ای انگیزه دهنده برای دانش‌آموزان بوده و آنان را در ادامه مسیر برای تلاشی روزافزون در جهت خودکفایی و تولید داخلی امیدوار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار