کد خبر: ۱۹۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
در نشست خبری فیلم عنوان شد؛
نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان شامگاه ۱۱ بهمن ماه با حضور عوامل این فیلم در برج میلاد برگزار شد.

مهدویان در ابتدای این نشست در پاسخ به سوالی درباره شخصیت‌های قهرمان معترض فیلم‌هایش گفت: این سوال بر اساس پیش‌فرض‌هایی است، یک داوری در خود سوال وجود دارد که من موافق آن نیستم، دست کم درباره این فیلم این‌طوری نیست اینکه اغلب شخصیت‌ها معترض باشند، ما بر اساس شخصیت‌های واقعی شخصیت‌های این فیلم را طراحی نکردیم. ما قصه تعریف می‌کنیم، متناسب با آن شخصیت می‌سازیم. اینکه بگوییم مشخصاً جای کسی هستند، این‌طور نیست.

وی درباره ساخت فیلم‌های متوالی عنوان کرد: من نظرات را می‌شنوم، می‌خوانم و فرصت برای کارهای دیگر می‌گذارم.

مهدویان مطرح کرد: فیلم ایرانی است، آدم‌های آن ملموس و متناسب با زندگی ماست.

این کارگردان در پاسخ به محافظه‌کاری در روایت فیلم و نامشخص بودن شخصیت رسول در فیلم مطرح کرد: فیلم جهان محدود خود را دارد، قرار نیست بیرون از فیلم توضیح بیشتری بدهم. دریافت شما همان درست است.

وی همچنین عنوان کرد: برای ساخت قسمت دوم این فیلم فکر نکردم. نمی‌دانم بعداً چه اتفاقی رخ می‌دهد.

آناهیتا درگاهی بازیگر این فیلم هم گفت: این نقش برایم جالب بود، یک رمزآلودی داشت که آن را دوست داشتم.

مهدویان درباره انتخاب جواد عزتی برای نقش اصلی این فیلم توضیح داد: عزتی را انتخاب کردم چون او یک ستاره تکرار نشدنی است که هر فیلمسازی دوست دارد در فیلمش باشد، او از پس اجزای هر نقشی برمی‌آید، ضمن اینکه با هم دوستیم و به ما خوش می‌گذرد.

این کارگردان اظهار کرد: تلاشم را می‌کنم که با کار کردن زیاد به کارم آسیب نرسد، ما یک گروه بزرگ هستیم که چند پروژه را همزمان جلو می‌بریم. پیشنهادهای زیادی در سینما و سریال سازی به من می‌شود که حتی نمی‌رسم به آنها فکر کنم، برخی فیلمسازان برای بقیه جذاب هستند. اگر وقت داشته باشم و پاسخ مثبت به پیشنهادها بدهم شاید باید بیشتر فیلم بسازم اما وقت نمی‌کنم.

این گزارش تکمیل می‌شود....

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار