کد خبر: ۱۹۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی ظهور انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و گفت: آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی، جهان را بین خودشان تقسیم کردند و حاضر به پذیرش هیچکس در این معادلات دوجانبه نبودند اما امام خمینی با پایه ریزی جمهوری اسلامی ایران، معادلات دنیا را به هم ریخت.

ظهور انقلاب اسلامی پدیده قرن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در ویژه برنامه تلویزیونی دهه فجر سیمای خوزستان، ظهور انقلاب اسلامی را پدیده قرن دانست و اظهار داشت: آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی، جهان را بین خودشان تقسیم کردند و حاضر به پذیرش هیچکس در این معادلات دوجانبه نبودند.

وی افزود: امام خمینی این سید انقلابی و مردمی با پایه ریزی جمهوری اسلامی ایران، معادلات دنیا را به هم ریخت و امروزه شاهد هستید که تمام ابرقدرت های دنیا یک طرف میز نشسته‌اند و ایران اسلامی در طرف دیگر از آرمان‌هایش دفاع می کند.

سردار مرادحاجتی گفت: همین ابرقدرت ها تلاش کردند که نهال نوپای انقلاب را به وسیله صدام از ریشه دربیاورند، اما شهید گل زردان‌ها و فرجوانی‌ها و «بهنام محمدی» ها و همه جوانان برومند این استان و سرزمین نگذاشتند که تعهدات ننگین تاریخ پادشاهی ایران رقم بخورد و یک وجب از این خاک جدا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ما پاسدار انقلابیم و گاهی باید به فرمان رهبر، مشق‌های نانوشته برخی از مسئولین را هم بنویسیم. مسئولینی که ساعت 8 ‌تا 14 در محل کارشان هستند و اما شما بچه‌های سپاه را می بینید که شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند. 

وی متذکر شد: سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از سحر تا نیمه‌های شب به دنبال مطالبات مردم است که مبادا آسیبی بیش از این به معیشت مردم وارد شود در حالی که تعهدی نسبت به خیلی از امورات ندارد. صحبت‌های رئیس جمهور ‌در مورد این جانب که سرباز و نوکر مردم هستم نیز از باب همین خدماتی است که ما توانستیم در مناطق محروم اهواز و استان انجام دهیم.

سردار مرادحاجتی گفت: انقلاب متعلق به مردم است و همه باید نوکر مردم باشیم و تلاش کنیم که سطح زندگی و معیشت آن‌ها رو به بهبود باشد و البته باید از افراط و تفریط هم پرهیز کنیم چرا که مردم با هر گرایش و عقیده‌ای تنها به معجزه محبت نیاز دارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار