کد خبر: ۱۹۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۸۶ هزار سند مالکیت شهری و روستایی در استان بوشهر صادر شده است.

علیرضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنیاد مسکن بر اساس رسالتی که برعهده دارد تحدید حدود و رسمیت بخشیدن به مالکیت ساکنین بافت روستاها را بدر دستور کار دارد.

وی از افزایش انگیزه جهت پایداری سکونت در روستا به عنوان یک رسالت مهم یاد کرد و افزود: گسترش کالبدی موزون و طراحی شده و بهره‌گیری مناسب‌تر روستاییان از دستگاه‌های دولتی برای سرمایه‌گذاری و نهایتاً ایجاد امنیت قضائی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت اقدام به تهیه و اجرای طرح صدور سند اماکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را می‌کند.

تسریع در صدور اسناد مالکیت

وی بیان کرد: در استان بوشهر بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک از ابتدا تا پایان سال گذشته ۷۳ هزار و ۲۹۶ جلد سند مالکیت روستایی و ۱۱ هزار و ۵۶۹ جلد سند مالکیت شهری صادر کرده است.

مقدم ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز تعداد هزار و ۴۲ جلد سند مالکیت روستایی و ۴۰۰ جلد سند مالکیت شهری صادر کرده است.

وی افزود: طی جلسات مختلفی که با کارشناسان مربوطه داشتیم نسبت به تسریع در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری تاکید کردیم که با همکاری خوبی که با اداره ثبت اسناد و املاک استان داریم دغدغه مردم را در این بخش پاسخ خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار