کد خبر: ۱۹۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
توسط سپاه زنجان صادر شد؛
سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای، ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامیداشت.

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان؛ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای، ۱۲ بهمن آغاز دهه فجر، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامیداشت.

در متن این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

طلیعه امید و استقلال در سرزمین آزاد مردان و شیرزنان به گواه تاریخ نویسان، یکی از خاص ترین و شاید تکرار ناپذیرترین انقلاب‌هایی است که جهان به خود دیده است؛ انقلابی از بطن یک جامعه و به خواست آنان و با هدایت و رهبری انسانی شجاع و آزاده شکل گرفته است و در چهل و سومین سالگرد پیروزی خود بالنده و مقتدر، چون کوه استوار در مسیر تحقق آرمانهای والای بشریت گام بر می دارد.

انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان و سخت و صعب بدخواهان و دشمنان این سرزمین و ملت انقلابی و آگاه آن؛ طی ۴۳سال گذشته، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی در بر داشته است و در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی و استقلال رسیده است.

۱۲بهمن؛ آغازین روز ایام الله دهه فجر، روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

استان زنجان نیز به عنوان یکی از استان‌های موثر در پیروزی انقلاب و تثبیت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقدیم شهدای جان برکف به خصوص غواصان دریادل، همواره پیشگام ولایت مداری و دفاع از کیان اسلامی بوده است و رشادت های دلاورمردان این دیدار سترگ در تاریخ این سرزمین نقش بسته است.

اینک در چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و شهدای حریم حرم آل الله به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی استان زنجان تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن تاکید بر تلاش برای عملی کردن منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، امید آن داریم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نسبت به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برای گرامیداشت این ایام غرورآفرین و نیز تبیین ابعاد مختلف انقلاب برای جوانان و نسل های نو با بهره گیری از ظرفیت های مجازی و شیوه‌های خلاقانه گام برداریم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار