کد خبر: ۱۹۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
تیم ملی باز هم امارات را برد و باز هم طارمی بود که برای تیم ملی گل زد.
خبرورزشی -

در روزی که باز هم سردار آزمون جایش در تی ملی خالی بود این مهدی طارمی بود که مثل بازی با عراق، در بازی با امارات هم تک ستاره تیم ملی در خط حمله بود و یک تنه بار گلزنی را به دوش کشید. طارمی که به سختی خود را به این دو بازی رسانده بود بعد از به ثمر رساندن گل صعود ایران در مصاف با عراق، در بازی با امارات هم نگین خط حمله تیم ملی بود.

بازیکنی که خبرهایی از حضور او در آرسنال انگلیس به گوش می رسید بدون اینکه خودش را گم کند باز هم گلی به ارزش سه امتیاز برای تیم ملی زد. طارمی با این کلاس از بازی نه تنها می تواند در تیم های سطح بالا بازی کند بلکه می توان به او در جام جهانی هم امید داشت تا این بار بر خلاف بازی با پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸، موقیعت های طلایی را از دست ندهد.

طارمی پس از اخراج صادق محرمی تک مهاجم ایران بود و باز هم صاجب موقعیت هایی شد که نتوانست آنها را به گل تبدیل کند.هر چه باشد طارمی توانسته کاراکتری محبوب از خود بسازد و حالا همه فوتبالی ها از این مهاجم که زمانی سر به هوا بود به نیکی یاد می کنند و همیشه از او انتظار گلزنی دارند.

طارمی اگر در دو بازی دور قبل که به دلیل اختلاف با اسکوچیچ دعوت نشد هم در ترکیب تیم ملی حضور داشت می توانست شمار گل های زده خود را بالا ببرد. گل طارمی در مصاف با امارات باعث شد تا با توجه به پیروزی کره جنوبی مقابل سوریه، ایران نیز با سه امتیاز این بازی در صدر جدول باقی مانده و با صدرنشینی به استقبال بازی های نوروزی برود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار