کد خبر: ۱۹۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
«احمدزاده» گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس به‌ویژه ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، تکمیل دانشنامه استانی دفاع مقدس و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام به‌صورت ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنج‌شنبه) با «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اظهار تاسف از نبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان، اظهار داشت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس به‌ویژه ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، تکمیل دانشنامه استانی دفاع مقدس و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام به‌صورت ویژه حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر پیگیری و جذب اعتبارات ملی و استانی جهت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، افزود: کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر آتی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: باید از طریق سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مستضعفان برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اعتبار جذب کرد تا با اجرا و تکمیل این پروژه مهم فرهنگی، خاطرات و رشادت‌های رزمندگان استان به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار