کد خبر: ۱۹۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
 چندین مدل خودرو مرسدس با موتور V-۸ پس از توقف تولید برای سال ۲۰۲۲، به زودی به خط تولید مرسدس در ایالات متحده خواهند پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان - خودروسازی مرسدس اعلام کرد که قرار است برای سال ۲۰۲۲ تعدادی خودروی جدید به بازار عرضه کند. طبق گزارش Motor Authority، اکنون سفارشات برای G۵۵۰، AMG G۶۳، GLE۵۸۰، AMG GLE۶۳، GLS۵۸۰، AMG GLS۶۳ و Maybach GLS۶۰۰ باز است.

هنوز مشخص نیست مدل های AMG E۶۳ و AMG GT۶۳، ۴-Door به روز می شوند یا خیر. یکی از سخنگویان مرسدس بنز  تایید کرد که این شرکت در حال بازگشایی سفارش‌های نسخه‌های خاصی از SUV‌های کلاس G، کلاس GLE و GLS ۲۰۲۲ است که از موتور ۴.۰ لیتری V-۸ توئین توربو استفاده می‌کنند.

علاوه بر مرسدس بنز G۵۵۰، GLE۵۸۰ و GLS۵۸۰، نسخه‌های AMG ۶۳ کلاس G، کلاس GLE و GLS-به‌علاوه مایباخ GLS۶۰۰- دوباره در دسترس خواهند بود. مرسدس اعلام کرده است که نمی‌تواند جزئیاتی در مورد در دسترس بودن این مدل‌ها ارائه دهد. سدان کلاس S و کانورتیبل جدید AMG کلاس SL نیز از همین موتور V-۸ استفاده می‌کنند، اما به نظر نمی‌رسد که تحت تأثیر همان مشکلات تولید قرار بگیرند.

امکان دارد که کاهش مشکلات زنجیره تامین دلیل اصلی بازگشت این مدل‌ها باشد. تعلیق این مدل‌ها در ابتدا به دلیل «نیاز‌های مختلف جهانی، خارجی و داخلی و همچنین چندین عامل دیگر، از جمله چالش‌های زنجیره تأمین» است که می‌تواند شامل مقررات انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نیز باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار