کد خبر: ۱۹۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: راز موفقیت ما در زمان جنگ، وحدت کلمه و یکدلی مردم کشور بود که از همه اقشار و اقوام به ندای رهبرشان لبیک گفتند و پای خاک وطن شان ایستادتد.

راز موفقیت ما در زمان جنگ، وحدت کلمه و یکدلی مردم کشور بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادواره سرداران و 65 شهید دهستان پیرموسی از توابع باغملک امروز با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این آئین، بر کیفیت بخشی یادواره شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: هر کس با هر چه در توان دارد باید در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کند.

وی افزود: راز موفقیت ما در زمان جنگ، وحدت کلمه و یکدلی مردم کشور بود که از همه اقشار و اقوام به ندای رهبرشان لبیک گفتند و پای خاک وطن شان ایستادتد.

سردار مرادحاجتی گفت: جوانان غیرتمند و نجیب ما در روستاها و عشایر مختلف ایران دست از دامداری و کشاورزی و امورات روزمره کشیدند و وارد کارزار مبارزه با دشمن شدند تا نگذارند یک وجب از خاک این میهن دست اهریمن بیفتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مردم ولایت مدار و انقلابی دهستان بزرگ پیرموسی باید به داشتن شهدایشان افتخار کنند و حماسه جهاد و ایثار آن ها را با برپایی یادواره هایی اینچنین به نسل جوان انتقال دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار