کد خبر: ۱۹۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
رئیس هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در مسابقات مهارت‌های فردی قهرمانی بزرگسالان کشور«جام فجر»چهار عنوان برتر نصیب پهلوانان استان شد.

«هومر شکری» رئیس هیات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: پرونده مسابقات مهارت‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌اس قهرمانی بزرگسالان کشور «جام فجر»در شهر آبادان استان خوزستان با معرفی برترین‌ها بسته شد.

وی افزود: در این ماراتن ملی قریب‌بر۳۰۰ نفر ورزشکار، سرپرست و مربی از ۲۵ استان کشور در قالب ۲۲۵ پیکار برای کسب عنوان برتری در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی، سنگ، کباده و میل‌گیری سنگین به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کاوه کرمانی از بیرجند در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم رشته چرخ‌ چمنی با گردن‌آویز نقره بر سکوی دوم ایستاد و در رشته چرخ تیز نیز عنوان پنجم را از آن خود کرد.

شکری گفت: محسن اعتمادیان از قائن  مقام در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم رشته سنگ کشور بر سکوی پنجم‌ رقابت‌ها ایستاد.

وی‌ خاطرنشان‌کرد: امیرحسین کاردان‌مقدم از بیرجند مقام پنجم کشور در رشته کباده در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم را نیز از آن خود کرد.

رئیس هیأت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی ادامه داد: احمد سلطانی نیز به علت تست مثبت کرونا اجازه حضور در مسابقات مهارت‌های فردی ورزش زورخانه‌ای کشور را پیدا نکرد.

شکری عنوان کرد: کاوه کرمانی از زورخانه مالک اشتر بیرجند، امیرحسین کاردان‌مقدم، مهدی کلنگی‌خواه و امیرحسین کیوان‌زاده از زورخانه مالک اشتر بیرجند، سیدمهدی خادمی از شهرستان طبس، محسن اعتمادیان و حسین گروسی از شهرستان قائن، مرتضی حاجی‌آبادی از زورخانه ولیعصر(عج) با سرپرستی و مربیگری مهدی تقی‌زاده از قاینات به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی مهارت‌های فردی بزرگسالان کشور وارد گود شدند.

وی افزود: تیم زورخانه‌ای استان اصفهان با ۱۱۹ امتیاز قهرمانی این رویداد ورزش ملی را بدست آورد، استان فارس با کسب ۱۱۰ امتیاز نایب قهرمان شد و استان تهران نیز با ۹۳ امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار