کد خبر: ۱۹۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
امیر واحدی:
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت دفاع مقدس گفت: همه نسل‌ها در کشورمان باید دوران دفاع مقدس را به خوبی درک کنند، چرا که اگر این دوران نبود، این‌چنین در همه حوزه‌ها پیشرفت نمی‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره تئوری معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با تأکید بر اینکه باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم، اظهار داشت: همه نسل‌ها در کشورمان باید دوران دفاع مقدس را به خوبی درک کنند؛ چرا که اگر این دوران نبود، این‌چنین در همه حوزه‌ها پیشرفت نمی‌کردیم و قطعاً ایران بدون دوران دفاع مقدس از جایگاهی که هم‌اکنون از آن برخوردار است، بی‌بهره می‌ماند.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای توان رزم خاطرنشان کرد: ما باید همواره در تلاش باشیم تا به یاری خداوند بتوانیم توان رزم خود را ارتقا ببخشیم و بتوانیم در مقابل هر نوع تهدید در هر سطحی بایستیم و این را در نظر بگیریم که در کجا قرار داشتیم و به کجا باید برسیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه نیروی هوایی ارتش افسری نیاز دارد که دارای ایمان و تخصص قوی باشد، خطاب به دانشجویان گفت: شما عزیزان شغل مقدسی را انتخاب کردید و مسئولیت سنگینی دارید؛ لیکن خدمت در نیروی هوایی ارتش علاوه بر تخصص نیاز به باوری انقلابی و روحی ولایی دارد که بی‌شک این موارد در شما عزیزان یافت می‌شود.

امیر واحدی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها با دل و جان شرکت کنید، افزود: شما دانشجویان باید تمام وجودتان در این کلاس‌ها باشد و به تمامی نکات توجه کنید و از تجربیات پیشکسوتان به خوبی استفاده کنید و هیچ‌گاه در زندگی خود فرصت‌های طلایی را از دست ندهید.

وی تأکید کرد: باید تک تک شما عزیزان، استاد معارف جنگ شوید تا به همه مردم یادآوری کنید که در دوران دفاع مقدس چه گذشت و چه شجاعت‌هایی صورت گرفت که این‌چنین در آرامش به سر می‌بریم.

فرمانده نهاجا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر اهمیت به جوانان و خودباوری گفت: در تمامی سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری جمله خودباوری و اعتماد به جوانان مشهود است و این نشان از باور ایشان نسبت به جوانان است؛ ازاین‌رو وظیفه ما در مقابل چنین بینشی سعی و تلاش مضاعف در ساخت ایرانی قدرتمندتر بر پایه مفاهیم انقلاب اسلامی ایران است.

امیر واحدی در پایان خطاب به جوانان گفت: شما عزیزان باید بدانید قهرمانان ما در دوران دفاع مقدس چه کارهایی انجام دادند که این‌چنین نورانیت این دوران در دل‌ها ماندگار شده است و قدر خود را بدانید و در جهت ارتقای توان خود در تمامی حوزه‌های تخصصی و تقویت باورهای دینی خود بکوشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار