کد خبر: ۱۹۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
به مدت ۴ روز؛
بجنورد- مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد از برگزاری اردوی ۴ روزه در روستای ارکان خبر داد و گفت: رفع برخی مشکلات اقتصادی و برگزاری کلاس‌های آموزشی بخشی از برنامه‌ها بود.

فاطمه ارکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی جهادی دانشجویان خواهر دانشکده علوم قرآنی بجنورد به مدت ۴ روز در روستای ارکان برگزار شد.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد ادامه داد: این اردو با موضوعاتی همچون تشکیلاتی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۱۲ دانشجو در این اردو، افزود: یکی از مهمترین اقدامات بسیج باید مشارکت مردم در امور باشد لذا در راستای این هدف ۵ بانو از ساکنان روستا و ۱۵ دانش آموز را در اجرای مراسم مشارکت دادیم.

ارکانی بیان داشت: توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی، توزیع ۱۲۰ بسته لوازم التحریر، توزیع ۵۰۰ وعده غذای گرم، توزیع البسه و آموزش ریاضیات، زبان، قرآن و احکام از جمله برنامه‌های این اردو بود.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد تصریح کرد: در مجموع بیش از ۱۵۰ دانش آموز از خدمات مختلف تیم جهادی استفاده کردند.

وی در ادامه به اقدامات کارگروه اقتصادی اشاره کرد و افزود: تیم اقتصادی از بازارچه محلی این روستا بازدید کرد و در همان لحظه با مطالبه گری از مسئولان ارشد استان و حضور آن‌ها در صحنه، بخشی از مشکلات را مرتفع کرد.

ارکانی در پایان گفت: سعی داریم این برنامه‌ها به صورت پیوسته و ادامه دار باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار