کد خبر: ۲۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸
قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی کشور معتقد است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید تمامی مراحل چرخه انتخابی را با همین روال ادامه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد نصرتی یکی از فرنگی کاران باانگیزه و جوان کشورمان است که عناوین ارزشمندی در سطوح پایه کسب کرده و حالا در رده بزرگسالان هم مدعی دوبنده تیم ملی است. دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان که به تازگی در رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان رفت و قهرمان شد، نگاه ویژه‌ای به موفقیت در رده بزرگسالان دارد و در گام نخست موفقیت در چرخه انتخابی را نشانه رفته است.

در همین راستا محمد نصرتی که مدال طلای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را هم در کارنامه دارد، گفت: به دلیل آسیب دیدگی حدود دو سال از میادین دور بودم، ولی امسال با کمک مربیان و توانستم به مسابقات قهرمانی کشور و عنوان نخست را کسب کنم.

نصرتی در خصوص چرخه انتخابی گفت: بعد از کسب عنوان قهرمانی کشور منتظر مسابقات جام تختی هستم. مطمئناً در جام تختی هم در وزن ۹۷ کیلو کشتی خواهم گرفت و فکر می‌کنم این وزن برای من راحت‌تر باشد. در مورد چرخه انتخابی هم باید گفت این موضوع، نظر بزرگان کشتی است و آن‌ها این گونه تصمیم گرفتند تا مدعیان برای ورود به تیم ملی از این مسیر بگذرند. بدیهی است هر فردی که می‌خواهد دوبنده تیم ملی را به تن کند باید در این چرخه موفق باشد.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که به عنوان مرحله سوم چرخه‌ی انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی‌های آسیایی (چین) و رقابت‌های جهانی (صربستان) نیز محسوب می‌شود، روز‌های ۳ لغایت ۶ اسفندماه سال جاری به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار