کد خبر: ۲۰۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه جهش تولید یکی از مهم‌ترین شعارهایی که باید به آن جامه عمل پوشاند گفت: تحقق شعار جهش تولید در گرو کار جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های این قرارگاه جهت بازدید و رفع موانع تولید از واحدهای مختلف در استان تصریح کرد: به منظور رفع موانع تولید در تلاش هستیم حلقه وصل دستگاه‌های مختلف در سطح استان باشیم تا گره‌ای از مشکلات صنعت باز کنیم.

وی با بیان اینکه جنس کار این مجموعه از مردم است و همراه بودن با مردم را برای خود افتخار میدانیم افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و رونق تولید حداکثری در کشور، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کاشفی با بیان اینکه جهش تولید آثار مختلفی دارد که در بعد اقتصادی مهم‌ترین آن‌ها خودکفایی صادرات تأمین مصارف داخلی و ارزآوری است افزود: جهش تولید در بعد روانی، عزت ملی اعتماد به نفس و به دنبال آن اعتماد اسلامی و وحدت را به ارمغان خواهد آورد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان تصریح کرد: رونق و جهش تولید زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور است و میتواند کشور را در مسیر و ریل‌گذاری پیشرفت و توسعه قرار دهد.

کاشفی با تأکید بر اینکه ایجاد جهش اقتصادی شدنی است فقط کمی اراده و ایمان میخواهد، افزود: با وجود مدیران کارآمد و دارای روحیه جهادی و تفکر بسیجی غلبه بر مسائلی مانند تورم، گرانی، بیکاری، و ... امری شدنی است و به کارگیری منابع غنی کشور نیازمند تدبیر همین مدیران است.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار