کد خبر: ۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به برخي از كارگزاران رسمي بيمه كه به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز در تابلو، سربرگ و مهر كارگزاري کرده اند، تذكر و هشدار داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از بيمه مركزي؛برخي از كارگزاران رسمي بيمه اقدام به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز مانند"كارگزار رسمي بيمه مركزي" ،" استفاده از عنوان و آرم بيمه مركزي"،"صدور كليه بيمه نامه ها"،"بررسي و پرداخت خسارت"،" تنها كارگزاري رسمي بيمه مركزي در استان / شهرستان"،"نمايندگي کليه شركت هاي بيمه"... و مانند اينها در تابلو، سربرگ و مُهر كارگزاري کرده اند.
 
اينگونه موارد مغاير با مفاد آيين نامه دلالي رسمي بيمه ( شماره 6 ) و آيين نامه حمايت از حقوق بيمه گذاران، بيمه شدگان و صاحبان حقوق آنها ( شماره 71 ) محسوب مي شود و لازم است اين كارگزاران در اسرع وقت براي  به اصلاح عناوين غيرمجاز مندرج در تابلو، سربرگ، مُهر و ساير اقلام تبليغاتي اقدام و تبليغات بيمه اي خود را مطابق با مفاد قوانين و مقررات جاري ساماندهي کنند.
 
در غيراين صورت بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مطابق وظايف و اختيارات قانوني خود ، در خصوص ادامه فعاليت كارگزاران بيمه مورد نظر تصميم گيري مي کند.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، کارگزاران ، تبلیغات
نام:
ایمیل:
* نظر: