کد خبر: ۲۰۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت تاکید کرد
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند مردم را نسبت به انقلاب و دولت دلزده کنند، گفت:  ما باید تلاش کنیم با اعتمادسازی و تحقق خواسته‌ها و نیازهای واقع بینانه کادر پزشکی و درمان، سطح تاب آوری آنها  را افزایش دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس شیراوژن در نشست مجازی با معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه برخی افراد با فضاسازی‌های جهت دار تلاش دارند مردم را نسبت به دولت و انقلاب دلزده کنند. ما باید تلاش کنیم با اعتمادسازی و تحقق خواسته‌ها و نیازهای واقع بینانه کادر پزشکی و درمان، سطح تاب آوری آنها  را افزایش دهیم و در این مسیر، افزایش انگیزه‌های معنوی امری بسیار تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه کارکنان کادر بهداشت و درمان که در اورژانس‌ها، درمانگاه های سرپایی، بخش‌های کرونایی و کشیک‌ها حضور دارند، باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، خاطرنشان کرد: از همه کادر درمان به خصوص کسانی که در حیطه کرونا تلاش می‌کنند قدردانی می کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم، به این قهرمانان سلامت که موجب افتخار مردم شدند و علی رغم تحریم، تهدید و کمبودها از بزرگترین داشته مردم غیرتمند ایران یعنی روحیه ایثار و جهاد و فداکاری برای حفظ سلامت مردم استفاده کردند.

در این نشست بر اجرای سنت حسنه عیادت از بیماران و حضور اساتید و مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی در پاویون های دستیاران و ایستگاه‌های پرستاری مراکز درمانی تاکید شد و اهمیت بزرگداشت مقام شامخ شهدا بخصوص شهدای مدافع سلامت و نیز ایثارگری های مدافعان حرم به عنوان گنجینه‌های معنوی مورد تاکید قرار گرفت و گردآوری و ارائه خاطرات زیبا و وصیت نامه شهدا در قالب پوستر و بازتاب این آثار در فضاهای مجازی و محیط های بیمارستانی و شهری به عنوان برخی از راهکارهای موثر یادآوری شد.

 به گزارش مفدا، توجه به تاب‌آوری خانواده‌های کادر بهداشت و درمان و استفاده از ظرفیت‌های موجود استانی و کشوری از جمله برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برای افزایش روحیه و نشاط خانواده‌ها بخصوص در اعیاد پیش رو از دیگر موارد مطرح شده توسط حاضران در نشست بود.

از دیگر موارد پیشنهادی ، برگزاری نمایشگاه‌های موقت و دائم از خاطرات و آثار شهدای سلامت در مسیر بیمارستانها و مراکز درمانی، توجه ویژه به دستیاران و قدردانی از تلاش آنها در مسیر مبارزه با ویروس کرونا و... بود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار