کد خبر: ۲۰۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پژوهشگاه قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن بابایی در نشست با پژوهشگاه قوه قضاییه با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های سازمان انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی است، گفت: این تفاهم نامه در راستای اسناد بالا دستی از جمله سند تحول و تعالی قوه قضاییه به امضا رسیده است و سعی داریم با ارتقای سطح علمی و پژوهشی سازمان خدمات رسانی بهتری را به مراجعین سازمان انجام دهیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: برگزاری نشست‌های علمی مشترک در سطح ملی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مشترک، تعریف پروژه‌های تحقیقاتی مشترک از جمله محور‌های همکاری طرفین در این تفاهم نامه است.

بابایی ادامه داد: توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و انجام طرح‌های پژوهشی مرتبط با نیاز‌های نظری و کاربردی مشترک و مورد نیاز طرفین، همکاری علمی و پژوهشی در تدوین پاسخ‌های حقوقی به گزارشات و مکاتبات مربوطه، همکاری مشترک در تدوین یا نهایی کردن لوایح قضایی مورد نیاز، برگزاری کارگاه‌ها، سمینار‌ها و میزگرد‌های تخصصی در حوزه حقوق ثبتی از دیگر محور‌های همکاری مشترک در این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار