کد خبر: ۲۰۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران تبلیغات فرهنگی جدید پویش تبلیغات فرهنگی «این میز بگذرد» با نگاهی به فرمایشات امیر المومنین درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران تبلیغات فرهنگی جدید این سازمان با محوریت خطبه‌های حضرت امیرالمومنین علی (ع) خبرداد وگفت: پویش تبلیغات فرهنگی «این میز بگذرد» با نگاهی به فرمایشات امیر المومنین درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.

رضا صیادی با بیان اینکه حکومت مورد نظر امام علی (ع) از سه شاخصه مهم «دینداری»، «عدالت» و «مردمداری» برخوردار است که تحقق عینی و عملی این شاخصه‏‌ها در جامعه، به وجود زمامداران و کارگزاران صالح و شایسته بستگی دارد، افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ترویج سیره علوی بین مسولان و مدیرانی که در راس امور هستند؛ فرازهایی از فرمایشات مولای متقیان را از خطبه ها و نامه های ایشان خطاب به زمامداران آن زمان را استخراج و در سطح شهر اکران کرده است.

به گزارش سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی گفت: در مجموع 12 طرح و فراز انتخاب شده و روی پرتابل‌ها و مووینگ‌ها مقابل وزارتخانه ها، ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی اکران شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار