کد خبر: ۲۰۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: قلعه‌نویی از سالها قبل پیگیر فوتبال نساجی بوده و به این تیم عرق دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایزد سیف‌الله‌پور درباره استقبال از امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: قلعه‌نویی افتخار فوتبال ایران است و من وظیفه دارم به عنوان میزبان به او خوشامد بگویم. ما دوست هستیم و رابطه خوبی با هم داریم. قلعه‌نویی برای بازی ما در مشهد زحمت زیادی کشید. او از سالها قبل پیگیر فوتبال نساجی بوده و از حامیان ما. او به نساجی عرق دارد.

مدیرعامل نساجی افزود: صحبت قلعه‌نویی این بود به جز بازی با پرسپولیس و استقلال اینجا اگر تماشاگر داشته باشد به مشکل برمی خوریم. باید از تربیت بدنی خراسان رضوی، استاندار، شورای تامین، هیات فوتبال و ... تشکر کنم که کمک کردند بازی‌ها اینجا برگزار شود. ما در بازی قبلی اضطراب داشتیم و تیم در زمین بود اما نمی‌دانستیم بازی برگزار می‌شود یا خیر. به خاطر نبود یگان ویژه ترس داشتند و همین کار را برای بچه‌ها در 10 دقیقه اول سخت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از صحبت‌هایی که در چند روز گذشته درباره ورزشگاه شهدای ساری داشتید، آیا مدیران استان واکنشی داشتند؟، گفت: هیچ واکنشی نداشتند. برایشان مهم نیست کجا بازی می‌کنیم و اصلا زمین داریم یا خیر. حتی دست به زمین نزدند و زمین به حال خود رها شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار