کد خبر: ۲۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کارشناس فوتبال گفت: زمان برای آماد‌ه سازی تیم امید خیلی مهم است و باید هرچه زودتر برای انتخاب سرمربی تصمیم گیری شود و وضعیت این تیم روشن شود.

مجید جلالی درگفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بلاتکلیفی در وضعیت کادرفنی تیم امید برای حضور در مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، اظهار داشت: سال‌هاست برای آماده‌سازی تیم امید بلاتکلیف هستیم. همیشه در 4 سالی که فرصت داشتیم چندین مربی برای تیم امید عوض کردیم و ایده‌ها و نظرهای مختلفی بوده است. قبلا درگیری‌ها و اختلاف‌ نظرهایی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود داشت از انتخاب سرمربی گرفته تا اختیاری داری تیم و... بعدها این مسائل حل شد و مشکلاتی نظیر سربازی بازیکنان پیش آمد.

وی افزود: در اصل عامل اصلی عقب ماندگی ما در تیم امید و اینکه سال‌های سال است از رسیدن به المپیک در فوتبال محروم هستیم همین مسائل است. همین مشکلاتی که وجود داشته و دارد. بازی‌های جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود بنابراین زمان برای آماد‌ه سازی تیم خیلی مهم است و باید هرچه زودتر برای انتخاب سرمربی تصمیم گیری شود و وضعیت این تیم روشن شود. 

سرمربی اسبق گل‌گهرسیرجان در مورد اینکه شاید دوباره در جریان مسابقات مجبور شویم به فاکتورهایی مثل تعصب و غیرت بازیکنان متکی شویم، عنوان کرد: برنامه بلند مدتی در فوتبال برای تیم امید و حضور در المپیک نداریم و اینکه مثلا بگوییم برای حضور در المپیک 6 سال آینده چه برنامه‌ای داریم. در صورتیکه اگر برنامه ریزی مناسبی برای حضور در المپیک داشته باشیم می‌توانیم از ظرفیت‌ها انسانی فوق ‌العاده‌ای که داریم استفاده کنیم ولی به دلیل نداشتن برنامه ظرفیت‌های انسانی ما در تیم امید هدر می‌رود وگرنه از دل تیم امید بازیکنان بزرگ زیادی بیرون می‌آید.

جلالی درمورد اینکه چه توصیه‌ای برای تصمیم‌سازان در مورد تیم امید دارد، آیا باید بامهدوی‌کیا ادامه بدهیم یا سرمربی دیگری انتخاب کنیم، گفت: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم با مهدوی‌کیا کار را ادامه بدهیم خیلی بهتر است  اگر هم این مساله میسر نیست هرچه زودتر سرمربی تیم امید را انتخاب کنیم.

به گزارش فارس، تیم امید کشورمان در مسابقات  جام ملت‌های آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود در گروه A با تیم‌های ازبکستان،، قطر و ترکمنستان همگروه است و این رقابت‌ها  از اول تا ۱۹ ژوئن (۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱)  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار