کد خبر: ۲۰۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: صرف بیان مشکلات نشان از توانمندی مدیریتی نیست. هنر یک مدیر آن است که به جای طرح مشکلات، به فکر رفع آن‌ها و چاره‌جویی به منظور کسب رضایت شهروندان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی‌اکبر کی‌پور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت‌حیدریه ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: صرف بیان مشکلات نشان از توانمندی مدیریتی نیست. هنر یک مدیر آن است که به جای طرح مشکلات، به فکر رفع آن‌ها و چاره‌جویی به منظور کسب رضایت شهروندان باشد.هر چند بسیاری از مشکلات جنبه ملی یا استانی دارند، اما این وظیفه مدیران شهرستانی است تا با درایت و تدبر نسبت به کاهش یا رفع آنها اقدام کنند یا حداقل با زبان خوش مردم را به لحاظ رو حی تسکین بخشند.

وی افزود: امروز اگر نقصی در عملکرد مدیریتی ملاحظه می‌شود به افراد بازمی‌گردد و باید هرکس در حیطه کاری خود مشکلات را رفع کند.

کی‌پور خاطرنشان کرد: بیان جمله‌هایی نظیر «فاقد اختیار هستیم» در شان یک مدیر نظام اسلامی نیست. شایسته جمله «ما می‌توانیم» را که مبین مدیریت جهادی است، در عمل نشان بدهیم. کار جهادی زمانی معنا پیدا می‌کند که در پی رفع مشکلات باشیم. زمانی که مشکلی نباشد، هیچ مسوولی نمی‌تواند خود را مدیر توانمند معرفی کند.

۵ هزار اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی جذب شد

سلمان دانشور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در طول یک سال اخیر از مجموع ۷ هزار میلیارد ریال سهم استان برای جذب اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع بانک‌ها، تاکنون ۵ هزار میلیارد ریال برای ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی جذب شده و در نتیجه برای ۱۸ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت این نهاد، خدمات اجتماعی، شناسایی استعدادهای بالقوه و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است تا بتوانند با کارآفرینی و اشتغالزایی، استعدادهای بالقوه خود را به فعلیت برسانند و جذب اعتبارات اشاره شده نیز در این راستا بوده ‌است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار