کد خبر: ۲۰۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه از مرکز آموزش مدیریت دولتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دو مجموعه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، سلام سفاف وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه و هیأت همراه در راستای تقویت و توسعه اداری، آشنایی با ساختارهای سازمانی، توسعه منابع‌انسانی و ساماندهی نیروی انسانی، ۴ اسفند ماه از مرکز آموزش مدیریت دولتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دو مجموعه قرار گرفت.

هدف هیأت سوری از بازدید سازمان ملی بهره‌وری، آشنایی با فعالیت‌های این سازمان و استفاده از تجربیات و دانش این سازمان و تعریف پروژه‌های مشترک آموزشی و پژوهشی بود.

در حاشیه این بازدید ورکشاپی با موضوع مدیریت کیفیت با حضور علیرضا یوسف‌زاده برگزار شد. در این ورکشاپ موضوعاتی چون مدیریت کیفیت، تاریخچه، کنترل کیفیت، EFQM و تعالی سازمانی پرداخته و بررسی شد.

بازدید از مرکز آموزش مدیریت دولتی

سلام سفاف وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه و هیأت همراه جهت آشنایی با ساختار سازمانی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی، صبح چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در مرکز آموزش مدیریت دولتی حضور یافت و با شهلا سهرابی رئیس مرکز ملاقات و گفتگو کرد.

این نشست در راستای دیپلماسی اداری، تقویت روابط دوستانه و همکاری‌های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و تأکید بر روابط راهبردی دو کشور در چهارچوب هماهنگی میان طرفین در زمینه توسعه اداری، آشنایی با ساختارهای سازمانی، توسعه منابع‌انسانی و ساماندهی نیروی انسانی در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

سهرابی رئیس مرکز نیز در این نشست به تفصیل ساختار، وظایف و فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در مرکز را تشریح و بیان کرد: توانمندسازی مدیران و کارکنان دولت از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای در راستای ارتقای دانش، مهارت‌ها و شایستگی‌ها و تعالی اخلاق حرفه‌ای سرمایه‌های انسانی در دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین ساماندهی و هدایت شبکه‌های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پژوهش در نظام اداری در جهت هم‌افزایی در تولید و انتقال دانش به‌روز و اثربخش و کارآمد، به مدیران و کارکنان نظام اداری از اهداف مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار