کد خبر: ۲۰۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: سیب و پرتقال شب عید در میادین با قیمت زیر ۱۳ هزار تومان در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، ایوب فصاحت در حاشیه برگزاری پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تعیین نرخ پایه غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار گفت: در سال‌های قبل بر اساس یک فرمول تعیین شده، نرخ پایه ۵۰ درصدی غرفه‌ها برای مناقصات و مزایده‌ها تعریف می‌شد که البته این موضوع مربوط به غرفه‌های سودآور بوده است. 

فصاحت با اشاره به اینکه نرخ پایه غرفه‌های میادین در سال آینده و حضور در مناقصه و مزایده ۶۵ درصد قیمت سال قبل در نظر گرفته شده است، گفت: به عنوان مثال اگر قیمت یک غرفه، ۲۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شد، رقم پایه برای مزایده سال بعد ۱۳ میلیون تومان در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان در راستای عرضه بهتر، مناسب‌تر، باکیفیت‌تر و ارزان‌تر محصولات به شهروندان تهرانی تاکید کرد: ما به این موضوع توجه ویژه‌ای داریم همچنین کیفیت اجناس برای سازمان میادین میوه و تره‌بار از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شهر، فصاحت با بیان اینکه محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار علاوه بر کیفیت با ۱۰ تا ۴۰ درصد قیمت پایین‌تر نسبت به بازار بیرون عرضه می‌شود، گفت: تهیه محصولات میادین و میوه از کانون‌های تولید یکی از برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار خواهد بود و این موضوع نیز از طریق بهره‌برداران پیگیری خواهد شد تا بتوانند محصولات باقیمت و باکیفیت مناسب تهیه و در اختیار شهروندان قرار بدهند و این موضوع نیز سبب تعادل بازار کشور خواهد شد.

فصاحت با بیان اینکه ما با هیچ دستگاه، مجموعه و اشخاص و تشکیلاتی سر عرضه مناسب و باکیفیت میوه و محصولات مربوطه معامله نخواهیم کرد، گفت: سیب و پرتقال شب عید در میادین میوه و تره‌بار با قیمت زیر ۱۳ هزار تومان با کیفیت مناسب در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

شناسنامه دار شدن محصولات تا ۳ سال آینده 

همچنین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه باید بدانیم برای تولید محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار از چه سمی برای مبارزه با آفت استفاده شده و یا از چه کودی در تهیه آن استفاده شده، گفت: تا ۳ سال آینده هر محصولی که وارد سازمان میادین می‌شود، باید شناسنامه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه اصطکاک میان ما و تعاون روستایی به خاطر این بود که قیمت به درستی تعیین نشده بود چون از تولیدکننده واقعی خرید نمی شود و مسیر خرید هم اشتباه بوده است، ابراز داشت: با هوشمندسازی فرآیند تولید و فروش، این مشکل حل می شود.

فصاحت تاکید کرد: ظرف ۲ سال آینده برندسازی میوه و تره بار را نهایی خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار