کد خبر: ۲۰۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
گروه استان‌ها ـ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ‌با بیان اینکه دولت به مناطق کمتر برخوردار کشور توجه کند، گفت: دولت کاری کند که دیگر جوانان این دیار به دلیل نبود شغل، به ناچار به کوله‌بری روی نیاورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جریان سفر خود به استان کردستان، با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج دیدار کرد و اظهار داشت: امروز برای عرض سلام، ادب و قدردانی از زحمات‌هایتان خدمت رسیده‌ایم.

ماموستا فایق رستمی، منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مهمانان، با یادآوری اینکه مردم کردستان در طول تاریخ همواره مدافع نظام و پشتیبان رهبری بوده و هست و تقدیم بیش از 5400 شهید بومی و 10 هزار جانباز بیانگر وفاداری به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه کردستانی‌ها هیچ‌گاه توطئه تبلیغات دروغین دشمنان نظام را نخورده و یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان نخواهند داد، گفت: استان کردستان با مشکلات عدیده‌ای به ویژه مسئله بیکاری، نبود کارخانجات و امکانات ویژه جوانان، عدم توجه به ظرفیت‌های گردشگری و بی‌توجهی به سروسامان دادن وضعیت جاده‌های استان مواجه است و از دولت انتظار می‌رود تدبیری بیندیشد.

امام جمعه سنندج با ابراز خرسندی از اینکه آغاز به کار دولت سیزدهم نویدی برای همه ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان بوده و برنامه‌های آیت‌الله ریسی امیدبخش است، تصریح کرد: دولت کاری کند که دیگر جوانان این دیار به دلیل نبود شغل، به ناچار به کوله‌بری روی نیاورند، چراکه این یک خواسته مردمی است.

ماموستا رستمی با تأکید بر ضرورت اختصاص بخشی از درآمد مرز باشماق به اقدامات توسعه‌ای کردستان یادآور شد: دولت به مناطق کمتر برخوردار در کشور بیشتر توجه کند تا جلوی مهاجرت روستانشینان گرفته شود؛ البته انعکاس این مطالبات به معنای این نیست که نظام در کردستان کاری انجام نداده چراکه در دروترین نقطه این استان خدمات و امکانات برای مردم فراهم است.

انتهای پیام/481/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار