کد خبر: ۲۰۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
مردم مظلوم خاورمیانه سال‌ها است شاهد ظلم و جنایت‌هایی هستند که با سلاح خود غربی‌ها و آمریکای جنایتکار رقم می‌خورد و هزاران کودک بی‌گناه در این منطقه زیر بمباران‌ها کشته می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان از بندرماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: از نظر جمهوری اسلامی هرگونه تجاوز محکوم و جمهوری اسلامی مخالف کشتار مردم در هر نقطه از جهان است.

وی افزود: اما جنگ در اوکراین دروغ بزرگ آمریکا و غرب را آشکار کرد از جمله حقوق بشر چرا که حقوق بشر یک واژه دروغین و در خدمت اهداف پلید آنها به کار گرفته می‌شود و این نشأت گرفته از خباثت رهبران غربی و آمریکایی است.

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: مردم مظلوم خاورمیانه سال‌ها است شاهد ظلم و جنایت‌هایی هستند که با سلاح خود غربی‌ها و آمریکای جنایتکار رقم می‌خورد و هزاران کودک بی‌گناه در این منطقه زیر بمباران‌ها کشته می‌شوند.

عبادی ادامه داد: اما هیچگاه سخنی در این رابطه از مدعیان دروغین حقوق بشر شنیده نشد و سازمان ملل هیچگاه در حمایت از این مردم مظلوم قطعنامه‌ای صادر نکرد، مگر مردم یمن، عراق، فلسطین، افغانستان و سوریه چه تفاوتی با مردم اوکراین دارند؟

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اوکراین ثابت شد به هیچ وجه نمی‌توان به وعده‌های دروغین رهبران غربی و آمریکایی اعتماد کرد و اعتماد به آنها چیزی غیر از حماقت و خسران نیست. امروز اوکراین قربانی سیاست‌های مداخله جویانه آمریکاست.

امام جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک حلول ماه شعبان‌المعظم گفت: اعیاد شعبانیه، سوم شعبان میلاد با سعادت سید الشهدا و روز پاسدار و میلاد قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز و میلاد سیدالساجدین حضرت علی بن‌الحسین را تبریک و تهنیت می‌گویم.

عبادی در پایان عنوان کرد: ماه شعبان ماه با فضیلتی است که فرصت بندگی و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان است، لذا باید از این فرصت به خوبی بهره‌ ببریم و غبار را از جان و دل خود بزداییم.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار