کد خبر: ۲۰۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
یک خیریه و مرکز نیکوکاری شهرری در همایش ملی قرض نیکو رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا شهرری در دومین دوره همایش ملی قرض نیکو که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در راستای ارج نهادن به این اقدام ارزشمند با حضور حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، مدیرعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی دیگر از مسؤولان در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان نمونه کشوری را کسب کرد.

در این مراسم از محمدرضا حاج ابوالقاسمی مدیرعامل خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا و مسؤول عاملیت صندوق امداد ولایت شهرستان ری به عنوان خیریه نمونه و برتر در سطح کشور با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

در ماه‌های اخیر این صندوق قرض‌الحسنه در شهرستان ری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و ارائه خدمات و تسهیلات در حوزه‌های حمایتی و اشتغال‌زایی برای ارائه خدمات به متقاضیان آغاز به کار کرده که توزیع بسته‌های معیشتی، پرداخت وام‌های بدون بهره و توانمندسازی افراد تحت پوشش از جمله برنامه‌های این موسسه است.

این خیریه در حال حاضر یک هزار و ۳۷۰ خانوار را تحت پوشش قرار داده و با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای امکان مهارت‌آموزی را در ۱۰۰ رشته برای افراد جویای کار فراهم کرده و در سال ۱۴۰۰ از محل صندوق قرض الحسنه در حدود ۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون سود به متقاضیان پرداخت کرده است.

مرکز عملی آموزشی این مرکز در راستای توانمندسازی و دانش‌افزایی خانواده‌های تحت پوشش، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده تا به جای کمک مالی، افراد تحت پوشش را صاحب شغل و حرفه کند.

به گزارش فارس، ۲۷ اسفندماه همزمان با روز نیمه شعبان، جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) به همت خیران با حضور ۲ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد همراه با طبخ سمنو برای سفره هفت سین و جشن های خیابانی در شهرری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار