کد خبر: ۲۰۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
مدیرکل ارشاد گلستان در هفتمین سفر شهرستانی:
ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به بررسی آیین نامه صندوق هنر توسط هیئت مدیره این صندوق، گفت: دریافت هنرکارت مطابق تخصصی و تسهیل می شود.

دکتر محمد رعیت عصر امروز در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه آمده ایم تا پای حرف و درد دل شما بنشینیم، اظهار کرد: این هفتمین نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی رسانه شهرهای استان است که در طول ۵۰ روز دوره مدیریت بنده در اداره کل ارشاد گلستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت دولت مردمی در بحث فرهنگ و هنر استان گلستان تکمیل پروژهای هنری است، افزود: در سفر ریاست جمهوری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژهای هنری استان گلستان اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های کردکوی و آزادشهر توسط هیات دولت مصوب شده که در بازه زمانی دو ساله افتتاح می چَشود.

رعیت در پاسخ به مطالبات هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان آزادشهر،  افزود: در جلسات با استاندار و مجموعه مدیران استان قطعا این مطالبات مهم و دقیق را پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به وظایف قانونی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، تصریح کرد: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حدود ۷۰ وظیفه سازمانی به ما محول شده است که یکی از این وظایف کمک ویژه به اهالی فرهنگ وهنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ادامه داد: اعتبار ما در فصل پنج فرهنگ و هنر فقط ۴۰۰ میلیون تومان است که انتظار داریم با خلوص و صفا در کنار هم این بودجه را افزایش دهیم.

رعیت در خصوص مشکلات دریافت هنر کارت نیز خاطرنشان کرد: صندوق هنر ذیل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیست و یک صندوق خصوصی است که فقط وزیر فرهنگ و ارشاد یک نماینده از ارشاد را در صندوق تعین می کند.

محمد رعیت ادامه داد: آیین نامه صندوق هنر توسط اعضای هیات مدیره بررسی و نواقص آن در حال برطرف شدن است که به زودی افراد دارای شرایط امکان ثبت نام را خواهند داشت. 

انتهای پیام

برچسب ها: گلستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار