کد خبر: ۲۰۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: فولاد باشگاه بزرگی است و لیاقتش بالاتر از صحبت‌هایی است که من انجام می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و مجموعه فولاد را تبریک می‌گویم. آخرین بازی سال همیشه سخت است. به خاطر اینکه بازیکنان فکر تعطیلات هستند. اما خوشبختانه بازیکنان ما تمرکز داشتند و با برنامه بازی کردیم. کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم و به گل هم رسیدیم حتی می‌توانستیم زودتر هم گل بزنیم. 

وی افزود: موقعیت‌های خوبی را به خصوص در نیمه اول خلق کردیم. تیم فجر اصلاً به دروازه ما نزدیک نشد. در نیمه دوم تیمی که پایین جدول ا ست و خطر را احساس می‌کند انتحاری بازی می‌کند. به مهرزاد معدنچی مربی فجر تبریک می‌گویم. این تیمی که در این دو هفته ما دیدیم خیلی خوب بازی کرد، دونده، پرتلاش و جنگنده ظاهر شدند. ما هم سازمان دفاعی خوبی داشتیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم. می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و خیال‌مان را راحت کنیم اما با بی‌دقتی این اتفاق نیفتاد. این نوع بازی‌ها که حریف‌تان در پایین جدول است خیلی سخت می‌شود. 

سرمربی فولاد عنوان کرد:‌ سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم با تمام این سختی‌ها خوشبختانه توانستیم موفق باشیم. فولاد باشگاه بزرگی است و لیاقتش بالاتر از صحبت‌هایی است که من انجام می‌دهم. دوست دارم جایگاه فولاد همیشه بالا باشد و فوتبال با شخصیتی را  انجام دهد. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار