کد خبر: ۲۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
در گفتگو با مهر مطرح شد؛
تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از تداوم صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: از فردا چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه افزایش نسبی دما در استان تهران پیش بینی شده است.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از عصر دیروز شاهد آسمانی ابری در استان تهران هستیم.

جلالی از کاهش نسبی دما طی عصر امروز سه شنبه دوم فروردین ماه خبر داد و گفت: از فردا از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران از تداوم صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی تا سوم فروردین در استان تهران خبر داد و بیان داشت: برای بعد از ظهر پنج‌شنبه ۴ فروردین ماه نیز در بعضی ساعت‌ها رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ به‌ویژه در بخش‌های شمالی پیش بینی شده است که در بخش‌های جنوبی گاهی با خیزش موقتی گردوخاک همراه خواهد بود.

وی در ادامه عنوان داشت: طی روز جمعه ۵ فروردین ماه نیز در سطح استان تهران به ویژه در بخش‌های جنوبی، وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده که همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار