کد خبر: ۲۰۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: اثاث‌کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل تا پایان تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

امیرهوشنگ حیدریان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو  و به منظور ارتقاء امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.

 وی افزود: در همین راستا، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو می‌بایست با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اثاث‌کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

این مقام انتظامی بر رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل‌انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان  با اشاره به اینکه ایام نوروز و خالی بودن منازل به دلیل دید و بازدیدهای مردم فرصت خوبی برای سارقان در جهت رسیدن با نیات پلیدشان فراهم می‌کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب‌کشی دارند حتما با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار