کد خبر: ۲۰۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام خبر داد؛
ایلام-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و گفت: چهار هزار و ۳۵۰ نفر از موزه‌های سه‌گانه استان ایلام بازدید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: از بازه زمانی ۲۶ اسفند تا هفتم فروردین ماه افزون بر این تعداد گردشگر از کاخ موزه‌های قلعه والی و فلاحتی بازدید کرده‌اند.

دبیر اجرایی خدمات سفر ایلام افزود: سهم گردشگران نوروزی از قلعه و موزه مردم‌شناسی والی از تاریخ ۲۶ اسفند تا هفتم فروردین ماه ۲ هزار و ۴۴ نفر گردشگر بومی و غیربومی بوده است.

شنبه‌زاده یادآور شد: در این مدت بیشترین آمار بازدید در تاریخ ششم فروردین ماه حدود ۴۰۰ نفر بوده است که به بازدید از بخش‌های مختلف کاخ‌موزه والی پرداختند.

وی سهم بازدیدکنندگان از کاخ و موزه تاریخ کشاورزی ایلام واقع در محوطه سازمان جهاد کشاورزی استان در این بازه زمانی را ۴۰۶ نفر اعلام کرد.

شنبه‌زاده، در مورد بازدید از موزه باستان‌شناسی دره‌شهر هم اظهار داشت: از تاریخ ۲۸ اسفند تا هفتم فروردین هم تعداد یک هزار و ۸۸۹ مورد بازدید از موزه باستان‌شناسی شهرستان دره‌شهر ثبت شده است.

وی یادآور شد: در میان گردشگران بومی و غیربومی، بازدیدکنندگان اتباع کشورهای خارجی ساکن داخل یا خارج کشور و همچنین ایرانیان مقیم خارج نیز بوده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار