کد خبر: ۲۰۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به موج بازگشت مسافران نوروزی و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در راه‌های استان، گفت: مسیرهایی همچون آبیک-طالقان و نظرآباد، اشتهارد بدون ترافیک ارزیابی شده است.

رضا گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز، گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر نیمه سنگین ارزیابی شد؛ مسیر برگشت نیز با همین حجم از ترافیک مواجه است.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به موج ترافیکی سنگین ناشی از بازگشت موج سنگین مسافران نوروزی، ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر ۲۵ این محور و از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

این مقام مسؤول ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین گزارش شده است؛ محدوده عوارضی جاده قدیم تا کیلومتر ۲۵ آزادراه تهران-کرج نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است، اظهار کرد: ترافیک بین نظرآباد و اشتهارد نیز در مسیر رفت و برگشت روان است.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار