کد خبر: ۲۰۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان خبر داد:
کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: طی عملیات های انجام شده توسط ماموران این سازمان در اسفندماه گذشته ۳۹ نفر از حوادث مختلف نجات داده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پیراسته بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آتش نشانان این سازمان در اسفندماه سال گذشته در ۲۳۴ مورد آتش سوزی و حادثه در شهرستان حضور داشته و موفق به نجات ۳۹ نفر در جریان این عملیات‌ها شده اند.

وی با اعلام اینکه مهمترین علل ۸۳ مورد حریق رخ داده در اسفندماه، اتصالی برق، عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی در ایجاد حریق بود، افزود: آتش نشانان در ۱۵۱ حادثه مختلف ازجمله تصادف، نجات افراد محبوس، رفع خطر حیوانات و غیره شرکت و نسبت به امدادرسانی به شهروندان اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان با اشاره به هفت هزار و ۴۴۲ تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی کاشان اظهار کرد: درعملیات‌های اسفند ماه ۱۴۰۰ متأسفانه پنج فوتی و ۳۸ مصدوم گزارش شده است.

وی افزود: در این مدت ۶۰ مورد بازدید و ۸۱ مورد دستور العمل ایمنی جهت اماکن، ساختمان‌ها و مستحدثات شهری توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان صورت گرفته است و کمیته علت‌یابی حوادث و حرائق سازمان نیز شش مورد گزارش علت یابی را صادر و کارشناسان مربوطه ۴۵ مورد نقشه ساختمان‌های بلند مرتبه شهری را بررسی و اصلاحات مربوطه اعمال گردیده است.

پیراسته تاکید کرد: در این مدت دوره‌های آموزش ایمنی عمومی و آتش نشانی برای ۵۰۰ نفر از دانش آموزان دوره دوم پایه‌های ابتدایی و ۲۸۰ نفر از پرسنل ادارات، نهادها و ارگان‌ها شهرستان به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار