کد خبر: ۲۰۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۳۲۰ هزار گردشگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، لیلی احمدی گفت: بیش از ۳۲۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از زمان اجرای طرح‌های نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر مازندران خدمات لازم را دریافت کردند.

او افزود: ۳۸ هزار نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از خدمات مقابله با کرونا، ۹۵ هزار نفر از خدمات راهنمایی مسافران و معرفی اماکن توریستی، فرهنگی و تفریحی، ۶۲ هزارنفر از خدمات اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، ۴ هزارو ۵۰۰ نفر از خدمات خیمه‌های نماز، دوهزار نفر از خدمات طرح دوستدار کودک، ۳۱ هزار نفر از خدمات پویش بهرفت و ۴ هزار نفر نیز از خدمات پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما بهره‌مند شدند.

به گفته احمدی ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به ۳ هزارنفر، آموزش و سنجش فشار خون به ۳ هزارنفر و آموزش کمک‌های اولیه به ۴ هزارنفراز دیگرخدمات ارائه شده در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جوانان هلال احمر مازندران بوده است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۸۰ هزاربسته فرهنگی، بروشور‌های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

احمدی با اعلام اینکه شعار محوری امسال طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی «جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» است گفت: ۱۲ پست فعال جوانان جمعیت هلال احمراستان متشکل از ۶۴۲ نفر برادر و ۸۱۸ نفر خواهر در قالب تیم‌های ثابت و سیار برای ارائه خدمات مزبور درطرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی مشارکت دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار