کد خبر: ۲۰۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
مانوئل لانزینی، ستاره آرژانتینی وستهام، به طرز باورنکردنی از یک تصادف شدید با ماشین جان سالم به در برد.
خبرورزشی -

این هافبک ۲۹ ساله آرژانتینی سوار بر خودروی مرسدس بنز ۷۰ هزار پوندی بود که در اتوبان نزدیک زمین تمرین واژگون شد. سایر رانندگان با وحشت به V-CLass با شماره پلاک وستهام نگاه می‌کردند و در کنار خودروی واژگون شده تجمع کردند.

آتش‌نشانان به سرعت به محل حادثه رفتند اما لانزینی به طور معجزه‌آسایی با سلامت کامل از ماشین خارج شد. او در صحنه مورد بررسی دقیق قرار گرفت و حالش را آنقدر خوب تشخیص دادند که می‌تواند به تمریناتش ادامه دهد.

یک منبع گفت: «طبق آنچه شنیده‌ام، زنده بودن او یک معجزه است. این فاجعه می‌توانست لانزینی و راننده را بکشد. برای بازیکنان وستهام معمول است که از راننده استفاده کنند، به خصوص برای کسانی که در شهر زندگی می‌کنند. آن‌ها در اتوبان بودند و این تصادف می‌توانست قتل‌عام به همراه داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد که مهم نیست چقدر پول نقد دارید، همه ما به یک اندازه در برابر چنین ضرباتی آسیب‌پذیر هستیم. خداروشکر که حال او خوب است.»

این تصادف بعد از ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر امروز در حالی رخ داد که لانزینی به سمت مجموعه باشگاه راش گرین در شرق لندن حرکت می‌کرد. شاهدان گفتند که لانزینی در صحنه تصادف کمی می‌لنگید، اما توسط پزشکان برجسته‌ای که در زمین تمرین وستهام کار می‌کنند تحت نظر قرار گرفته و حال او را مناسب تشخیص داده‌اند.

به پلیس گزارش شده بود که یک خودرو قبل از برخورد با درخت، از مسیر اتوبان به سمت غرب خارج شده و  هیچ آسیبی گزارش نشده است. پلیس و ماموران آتش‌نشانی در محل حضور یافتند. راننده را از خودرو بیرون آوردند اما آسیبی ندید.

انتظار می‌رود لانزینی که در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند، برای تیم وستهام در دیدار یکشنبه با اورتون در دسترس باشد. او از زمان پیوستن به چکش‌ها در سال ۲۰۱۵ (ابتدا به صورت قرضی قبل از انتقال ۹ میلیون پوندی) با یک سری تخلفات رانندگی از جمله سرعت، رانندگی بدون بیمه و اینطور مسائل مواجه شده بود. او قبلاً یک رنجروور ۱۰۰ هزار پوندی می‌راند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار