کد خبر: ۲۰۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
گروه استان‌ها- نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت فرهنگ بومی، ایران اسلامی از تهدیدات و توطئه‌های دشمنان جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی پیش‌ از ظهر امروز در دیدار نوروزی با مدیرکل و معاونان ارشاد استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خیرمقدم و تبریک سال نو به مهمانان اظهار داشت: امروز سالروز واقعه‌ای مبارک است که همه ملت ایران برای حفظ شرف، آبرو، ناموس و نظام والای مقدس جمهوری اسلامی ایثار کرده و برای آغاز حکومت انقلاب اسلامی به میدان مقابله با دشمنان آمدند.

وی انتخاب و انتصاب شایسته مدیرکل جدید ارشاد استان کردستان را مایه خوشحالی و تحرک در این حوزه عنوان کرد و گفت: یقینا به دلیل شناختی که از سوابق کاری‌تان داشته در این حوزه موفق و فرهنگ و هنر استان به جایگاه والای خود می‌رسد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تقویت فرهنگ بومی و ایرانی اسلامی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ ایرانی اسلامی را برای جامعه بازگو کرده چرا که از این طریق می‌توان با تهاجمات فرهنگی دشمنان مقابله کرد.

وی با تاکید بر اینکه یک جوان باید با فرهنگ و تمدن خود آشنا و در صحنه کار، تلاش و فرهنگ تلاش کند، عنوان کرد: همواره در راستای خدمتگزاری به مردم گام برداشته و بدانیم که این دنیا زودگذر و فرصتی برای جمع‌آوری توشه آخرت است.

ماموستا رستمی با پیشنهاد اینکه با اخلاق‌مداری و صبوریت انسان‌های ناآگاه را با آشنایی با فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی همراه کرد، افزود: متاسفانه فرهنگ دینی ما در حال از بین رفتن است که مسئله طلاق، از بین رفتن غیرت و عادی‌انگاری برخی‌ها بیانگر این اتفاق ناخوشایند است که باید ضعف‌ها را جبران کنیم.

ماموستا رستمی با ذکر اینکه تقویت فرهنگ دینی از گسترش طلاق و مصرف موادمخدر جلوگیری می‌کند، ادامه داد: مسئله ارشاد و راهنمایی بشریت نیز بسیار مهم و ارزشمند بوده و در قرآن کریم آمده که می‌توان با تبلیغ و برنامه‌های فرهنگی آن را بازگو کرد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: مدیرکل جدید استان کردستان ضمن پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی، فرهنگ و ظرفیت‌های فرهنگی مغفول‌ مانده این دیار را به کشور معرفی کرده و از فعالان این عرصه حمایت کند.

انتهای پیام/481/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار